دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

Koochik جامعه مجازی برای ایرانیان

f379cd08-9b0f-486c-9885-4e16aa03732a

همه چیز وطنی اش دلچسب تر است مخصوصا تکنولوژی. حالا چند وقتی است که یک جامعه مجازی مخصوص ایرانیان و فارسی زبانان عزیز موسوم به کوچیک به گوشی های ویندوزفون راه پیدا کرده.   این برنامه هم مثل تمام برنامه های اجتماعی قابلیت های متعددی دارد. می توانید عضو شوید مطلب پست کنید، لایک بگیرید و همچنین مطالب دیگران را مشاهده کنید. به دوستانتان اضافه کنید، نظرتان را راجع به پست ها بیان کنید و هر کاری که در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد را در اینجا هم تجربه کنید.

نکته دیگر اینکه با پست مطالب و جذب علاقه مندی های بیشتر شما از سایت امتیاز می گیرید و کاربرانی که امتیاز بیشتری داشته باشند از درجه اهمیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

ظاهرا این برنامه در زیست بوم آندروید هم دارای برنامه است و شما می تونید با دوستای آندرویدیتون هم در ارتباط باشید.

af04da7b-c081-49c0-af69-40a1451754b6

مطلبی که در مورد این شبکه اجتماعی حائز اهمیت است اینکه شما می توانید از کامپیوتر شخصی تان و از طریق سایت koochik.com هم به این شبکه متصل شوید.

از آنجاییکه ما ایرانی ها در شبکه های اجتماعی ید طولایی داریم پس هر آموزش و توضیحی بیشتر از این اتلاف وقت است. بهتر است خودتان امتحان کنید. به یاد داشته باشید که این سایت درقبال مطالب و موضوعات مطرح شده داخل شبکه اجتماعی معرفی شده هیچ مسئولیتی ندارد.

دانلود :
sizeحجم : ۱ مگابایت

1339605323_001_52 برای دانلود نرم افزار Koochik لینک استور ویندوز فون را برای شما قرار داده ایم :

برای دانلود از استور ویندوز فون کلیک کنید

 

دانلود بوسیله کد QR :

برای دریافت لینک از طریق عکس زیر، دکمه Search گوشی را لمس کنید و از میان دو گزینه Music و Vision، گزینه Vision که را انتخاب کنید که به صورت آیکون چشم است. سپس دوربین گوشی را روی عکس زیر بگیرید تا لینک دانلود را شناسایی کند و صفحه این برنامه را در استور باز کند.

KoochikQR