دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

لوکس ترین آیفون تاریخ وارد می شود!

 علاقمندان به گوشی های خاص حالا منتظر لوکس ترین آیفون تاریخ که با طلای 24 عیار طراحی خواهد شد، می باشند.

در یک وب‌سایت اینترنتی امکان پیش‌خرید یک دستگاه ویژه از این گوشی ممکن خواهد بود و افرادی که پول زیادی داشته باشند می‌توانند لوکس‌ترین آیفون تاریخ را برای خود سفارش بدهند. نکته جالب اینجاست که تابه‌حال سفارش‌هایی برای این مدل ویژه از آیفون نیز به ثبت رسیده است.
  
این مدل از بدنه آیفون در دو نوع عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها یک آیفون 6 عادی مشکی‌رنگ با یک روکش طلایی از جنس طلای 24 عیار خواهد بود و دیگری از جنس روکش پلاتینیم خالص. جالب اینجاست که اگر روکش طلا نتوانست خریدار را راضی کند، بازهم گزینه‌هایی برای لوکس‌تر کردن این محصول پیشنهاد شده است و کسانی که بخواهند می‌توانند با سفارش لوگوی اپل از جنس الماس، گوشی خود را بیش‌تر از هرزمانی لوکس کنند. این لوگو و 1.08 قیراط الماس ساخته خواهد شد و موجب خواهد شد تا میزان 4500 تا 8800 دلار به قیمت بسته سفارشی شما افزوده شود.

البته این محصول یک ماه دیرتر از آیفون اصلی برای مشتریان عرضه خواهد شد که دلیلی این امر را می‌توان ایجاد فرصت کافی برای جمع‌کردن بالاترین تعداد سفارش ممکن در اوج داغ بود بازار عرضه این محصول دانست. داشتن یک آیفون 6 برای بسیاری با یک معمای بزرگ همراه است زیرا هنوز بسیاری از جزئیات این محصول ناشناس ولی به‌شدت محبوب، برای کاربران روشن نشده است.

این مدل ویژه طلایی از آیفون توسط شرکت طراحی ابزار لوکس Brikk عرضه خواهد شد و بدون شک مشتریان خاص خود را خواهد داشت.