دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

مایکروسافت و نابودی محصول جدیدش!

 کمپانی مایکروسافت توانسته محصولات قدرتمندی را با سیستم عامل ویندوز وارد بازار کند. اما این کمپانی بزرگ درمورد یکی از محصولات پرقدرت و پرطرفدارش در بازار تصمیم های جدی گرفته است!!!

مایکروسافت تبلت جدیدی را با نام سرفیس پرو 3 به تازگی برای بازار پررقابت معرفی کرده است، در طول چند ماه گذشته از معرفی این دستگاه، انواع شایعات و اظهارنظرهای نیمه‌رسمی درباره عرضه مدل‌های مختلف این تبلت به گوش می‌رسیدند ولی به نظر می‌رسد که این شایعات برای سرفیس پرو نسخه مینی جالب نبود.

  
مسئولان مایکروسافت هیچ‌گاه به‌طور رسمی وجود چنین محصولی را تائید نکرده بودند ولی با توجه به گفته‌های مدیران این شرکت در نشست ویژه گزارش فصلی، به نظر می‌رسد که مایکروسافت برنامه‌ای برای ورود به بازار تبلت‌های کوچک نخواهد داشت.

در حال حاضر نسخه‌های 10.6 اینچی و 12 اینچی این تبلت نیرومند در بازار موجود هستند که به ترتیب با نام‌های سرفیس پرو 2 و سرفیس پرو 3 نامیده می‌شوند. سرفیس پرو 3 به‌تازگی عرضه شده است و انتظار می‌رفت که همزمان با عرضه این محصول، مدل سرفیس مینی نیز عرضه و یا حداقل معرفی شود ولی هیچ‌گاه این اتفاق نیفتاد.

مدیر ارشد مالی مایکروسافت در نشست سه‌ماهه این غول آمریکایی درباره راهکارهای شرکت و رویکرد مطلوب آنها برای بازار تبلت‌ها گفت: «در طول سه ماه گذشته ما مجبور بودیم تا مسیر حرکتی محصولات خود را دوباره برنامه‌ریزی کنیم و به همین دلیل نیز تصمیم گرفتیم مدل‌های جدیدی که در دست توسعه بودند را عرضه ننماییم. ما در تعداد عرضه محصولاتمان نیز تغییراتی ایجاد نمودیم که می‌تواند موجب شود تا ساختار فروش ما متحول شود.»