دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

Beats Electronics بدنبال جعل کننده های هدفون چینی!

همانطور که می دانید هدفون های Beats قیمت کمی ندارند و ارزان نیستند. با این حال برخی از مناطق آسیا وجود دارد که در آن می توانید به فروشگاه های لوازم الکترونیکی بروید و انبوهی از این هدفون را با قیمت خرده فروشی 20 دلار مشاهده کنید! چطور ممکن است؟ البته  این محصولات تقلبی هستند.

در حالی که برخی از محصولات تقلبی خیلی واضح و مشخص هستند اما هدفون های Beats تقلبی در واقع به هدفون های اورجینال بسیار نزدیک می باشند. بسته بندی آنها یکسان است و طراحی و شکل هدفون مانند هدفون های واقعی Beats به نظر می رسد. در واقع جعل کننده حتی زحمت تغییر نام را نیز به خود نداد و بنابراین این احتمال وجود دارد که مواردی را که مردم بعنوان هدفون اورجینال خریداری کرده اند، تقلبی باشد.

  
بدین ترتیب Beats با در دست داشتن مدارک و شواهد کافی در چین از یک  کمپانی چینی برای جعل محصولات خود به دادگاه شکایت کرد. با توجه به طرح دعوی در دادگاه، آنها ادعا می کنند که این شرکت موفق شده بود از فروش هدفون های تقلبی به درآمد 135 بیلیون دلاری برسد.

بدیهی است که Beats پی گیر توقف تولید محصولات تقلبی است. آنها همچنین تمامی نام های دامنه استفاده شده توسط وب سایت هایی که به فروش محصولات تقلبی مبادرت داشتند را درخواست کرده اند و خواهان تمام سودی شدند که این شرکت از فروش هدفون تقلبی بدست آورده است. مقدار دقیق آن مشخص نیست اما بر اساس گزارش های موجود، 135 بیلیون دلار نیز مبلغ کمی نیست!