دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

به روزرسانی رسمی ویندوزفون۸٫۱، فردا؟

Lumia_Cyan_lede_new

چند وقتی است که خبر ها پیرامون به روزرسانی سیستم عامل ویندوزفون ۸٫۱ و نسخه رسمی این سیستم عامل زیاد شده است و گمانه زنی ها بسیار!

در خبری که مایکروسافت هند و به طور رسمی اعلام کرده بود، قرار بود که در این ماه ، به روزرسانی رسمی ویندوزفون راهی گوشی های کاربران مایکروسافت شود .  

اما حدود دوهفته از این ماه می گذرد و هنوز خبر رسمی در تمام جهان وجود ندارد . البته بعضی مناطق جهان مثل تایلند در لومیا ۶۲۵ این به روزرسانی را دریافت کرده اند.

شاید علت این نوع به روزرسانی ها گرفتن بازخورد از بعضی مردم شود تا مایکروسافت اشکالات جزیی در ویندوزفون رسمی خود را نیز پوشش دهد و اماده ی عرضه ی جهانی شود.

اما هنوز گمانه زنی ها برای تاریخ دقیق ادامه دارد و سایت NokiaPoweruser در مطلبی از تاریخ تقریبی ان گفته است!

اخرین اخبار حاکی از ان بوده که همین هفته برای گوشی های لومیا ۱۵۲۰، لومیا ۱۰۲۰ و لومیا ۹۲۵ عرضه شود ؛ ولی شاید ، تست نهایی انها برای اطمینان از عدم اشکال ،این به روزرسانی را به تاخیر بیندازد.

در این سایت و با توجه به شنیده ها از منابع معتبر ، بیان شده است که تاریخ احتمالی عرضه  یا در تاریخ ۱۴ جولای(فردا) یا در بدترین شرایط هفته ی دیگر در تاریخ ۲۱ ژولای(۳۰تیر) عرضه می شود. و ابتدا برای گوشی های لومیا ۹۲۵ و لومیا ۱۵۲۰ عرضه خواهد شد و با تاخیر کمتر از یک هفته برای تمامی تلفن های همراه عرضه می شود.

Encourage-Others

به جرات می توان گفت ویندوزفونی ها یکی از صبور ترین و شجاع ترین افراد روی زمین هستند . ان هایی که سیستم عامل های قبلی را رها کرده اند و با جرات و کنجکاوی تحسین برانگیز وارد دنیای جدید ویندوزفون شده اند ، قطعا این سیستم عامل روزهای خوبی را پشت سر خواهد گذاشت اگر کمی بر صبرمان بیفزاییم و انتظارات خود را از یک سیستم عامل نسبتا نوپا کمتر کنیم. صحبت های مدیرعامل مایکروسافت درباره ویندوزفون بسیار امیدوارکننده بود و می توان به تلاش جدی ساتیا درباره پیشرفت ویندوزفون مطمئن بود.

پس با هم کمی صبر بیشتر…

روز دقیقی برای تاریخ عرضه رسمی هنوز مشخص نیست و منابع اگاه شاید پیش بینی هایشان غلط باشند اما به هرحال امیدواریم که خبر مایکروسافت هند برای تمام جهان محقق شود و این ماه ، پایان انتظار ها برای ویندوزفون باشد

مطمئنیم شما نیز همچون تمام ویندوزفونی ها بی صبرانه منتظر اپدیت هستید .

پس اگر میخواهید جزو اولین دریافت کننده های اپدیت رسمی باشید، به سرویس “وین پیام” بپیوندید تا در لحظه ی اول شما را حتی در خواب مطلع کنیم!