دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه محصول منحصر به فرد اپل اعلام شد!

ساعت  هوشمند "iWatch " اپل توجهات بسیاری را به خود جلب کرده، ساعتی که اپل برای تولید آن از طراحان سوئیسی درخواست همکاری کرده و سعی در ارائه محصولی متفاوت و منحصر به فرد دارد.

به گفته  "Ming-Chi Kuo " آنالیزگر امنیت "KGI " که سابقه خوبی در زمینه گمانه زنی در مورد محصولات کمپانی اپل دارد، ساعت هوشمند “ iWatch “ احتمالا از تاریخ سپتامبر (شهریور ماه ) یا اواخر نوامبر (آبان ماه ) به خط تولید اپل راه خواهد یافت.

  
در مصاحبه ای که با وی صورت گرفته بود، اعلام کرد که تخمین‌هایی که از تاریخ عرضه  "iWatch" این است که در نوامبر به تولید انبوه خواهد رسید در حالی که کمیت تولید ساعت مذکور را حدود 3 میلیون عدد در سال 2014 پیش بینی شده است.

تاخیری که در عرضه  این ساعت هوشمند شاهد هستیم به دلیل رقابت سنگین قطعات سخت افزاری و همچنین نرم افزاری است که بین کمپانی‌های مختلف وجود دارد در حالی که تا آخرین لحظه مهندسین کمپانی‌های بزرگ باید در تلاش برای ارتقای قطعات این ساعت‌های نو ظهور باشند.


“ Kuo “ تعدادی از ویژگی‌ها و مشخصات این ساعت را فاش کرد که شامل موارد زیر می باشد:

-  صفحه  نمایش "AMOLED " انعطاف پذیر

-  پوشش یاقوت کبود برای محافظت از صفحه نمایش

- رعایت استاندارد‌های ضد آب بودن به بهترین شکل

- استفاده از قطعات پیشرفته "System-On-a-Chip "

با اینکه طرفداران این ساعت هوشمند تا پایان 2014 برای خرید آن باید صبور باشند و این تاریخ کمی‌دیر به نظر می رسد، ولی در عوض میتواند در خرید پایان سال خانواده‌ها سهمی داشته باشد.