دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

معرفی اسپیکر بلوتوث لاجیتک تجربه ی بی نظیر موسیقی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید فیلم یا موسیقی را با دوستان خود گوش کنید اما از کیفیت صدا ناراضی باشید و یا حتی دوستانتان شما را مسخره کنند. برای همین بسیاری از طرفداران فیلم و موسیقی همیشه سعی بر آن دارند اسپیکری خوب را خریداری کرده تا همه جا همراهشان باشد و در سفر، خانه، مهمانی که همراه با دوستانشان هستند یک صدای بی نظیر را بشنود. برای همین داشتن یک اسپیکر که بتوانید در همه جا از آن به راحتی استفاده کنید یک دغدغه به حساب می‌آید. اسپیکری که نیاز به سیم نداشته باشد و بتواند به راحتی با دستگاه‌ها و موبایل‌های ارتباط برقرار کند و به راحتی شارژ شود و شما را نا امید نکند.

 

 

  

 

LOGITECH UE BOOM

 

هرچند اسپیکرهای بلوتوثی زیادی به بازار معرفی شده است اما این محصول که LOGITECH UE BOOM نام دارد بسیار زیبا است و مورد توجه بسیاری از طرفداران این مدل از گجت‌ها قرار گرفته است. اگر بخواهیم مهم‌ترین این امکانات را به شما معرفی کنیم باید به مقاوم بودن این اسپیکر در برابر آب اشاره کنیم. این روزها که شرکت‌های بزرگ سعی دارند محصولات خود را ضد آب به بازار عرضه کنند لاجیتک نیز سعی کرده از این امکان جا نماند برای همین UE BOOM در برابر آب مقاوم است. صدایی که از این اسپیکر می‌شنوید هرگز جهت دار نیست یعنی اینکه کافی است شما موسیقی دلخواه خود را پخش کنید و خواهید دید که به هر سمت از این اسپیکر که می‌روید صداها را کاملا یکسان و مناسب می‌شنوید. در کنار این یکسان بودن خوب صدا، باید به باس قوی و صدایی با کیفیت فوق‌العاده اشاره کنیم.  امکانی که لاجیتک در این اسپیکرها قرار داده است، رنگ بندی‌های زیبای آن اشاره کرد و بعد هم باید به امکان جفت کردن دو اسپیکر UE BOOMرا با یکدیگر نام برد. دقیقا درست متوجه شدید همین که شما دو اسپیکر UE BOOM را به یکدیگر متصل می‌کنید صدایی استریو خواهید شنید و از تاخیر پخش صدا میان این دو اسپیکر نیز خبری نیست. هرچند شاید در طول روز شما زیاد به موسیقی با صدای بلند و بوسیله اسپیکر گوش ندهید اما لاجیتک در UE BOOM باتری را قرار داده است که می‌تواند تا 16 ساعت موسیقی را به صورت مداوم پخش کند. بعد از این که باتری اسپیکر بلوتوثی شما تمام شد نیز جای نگرانی وجود ندارد چرا که به وسیله یک پورت USBمی‌توانید آن را شارژ کنید و در حین شارژ کردن نیز به گوش دادن موسیقی بپردازید. اگر چه اسپیکرهای لاجیتک بزرگ است و کمی حمل آن مشکل به نظر برسد اما هر جا که کیف خود را به همراه دارید می‌توانید این اسپیکر را نیز به همراه داشته باشید.

 

 

 

UE BOOM صدایی یکپارچه دارد و حتی می‌تواند به 5 دستگاه متصل شده و  تجربه‌ای بی نظیر را برای شما به همراه داشته باشد اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است با توجه به شکل خاص آن، UE BOOMفقط می‌توان آن را روی سطح کاملا صاف قرار داد و در کنار این ضعف مشکل بعدی نیز اندازه نسبتا بزرگ این اسپیکر است اما اگر از این ضعف‌های گفته شده UE BOOM بگذریم بی شک این اسپیکر یکی از مناسب‌ترین محصولات بدون سیم در زمینه پخش موزیک است.