دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

کدام برند موبایل در بازار آمریکا پرفروش ترین است؟

میلاد احرامپوش - جی اس ام : یکی از معیارهای برتری یک گوشی در بازار دنیا، برتری فروش آن گوشی در بازار آمریکا است. اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید هم اکنون چه برند و چه گوشی در بازار آمریکا امپراطوری می کند؟

 

   

به گزارش جی اس ام و به نقل از موسسه تحقیقاتی ComScore، آیفون همچنان پرچمدار بازار آمریکا محسوب می شود. بر طبق این آمار 169 هزار کاربر تلفن هوشمند در آمریکا وجود دارد که 70 درصد کل کاربران موبایل در آمریکا محسوب می شوند. بر طبق این آمار اپل در حال حاضر 41.9 درصد از بازار آمریکا را به خود اختصاص داده و به دنبال آن کمپانی سامسونگ قرار گرفته که 27.8 درصد از بازار را در اختیار گرفته است. 

اما در رتبه سوم برند ال جی قرار گرفته که 6.5 درصد از بازار آمریکا را به خود اختصاص داده و به دنبال آن کمپانی موتورولا با 6.3 درصد از سهم بازار قرار گرفته است. اما در انتهای این لیست اچ تی سی را مشاهده می کنیم که 5.1 درصد از بازار آمریکا را تصاحب کرده است. 

اما ComScore تحقیقی درباره اپلیکیشن های موبایل محبوب در آمریکا انجام داده است که نشان می دهد شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های مربوط به آن محبوب ترین اپلیکیشن ها نزد کاربران هستند. 

با اینکه اپل در بخش برند همچنان پرچمدار بازار آمریکاست اما در سیستم عامل بعد از اندروید قرار گرفته است. بر طبق این آمار در حال حاضر اندروید با 52.1 درصد از سهم بازار در صدر سیستم عامل های موبایل محبوب آمریکا قرار دارد. در رتبه بعد iOS قرار گرفته که 41.9 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. اما سیستم عامل های دیگر نظیر بلک بری، سیمبین و ویندوزفون به ترتیب 2.3 درصد، 3.4 درصد و 0.1 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. 

به نظر شما اهمیت اینکه اپل برند برتر در بازار آمریکا محسوب می شود، بیشتر است یا اهمیت صدرنشینی اندروید در بین سیستم عامل های برتر دنیا در بازار آمریکا؟ آیا امپراطوری اپل در بازار آمریکا روزی فرو خواهد ریخت یا همچنان با اقتدار به صدرنشینی خود ادامه می دهد؟

 

منبع : cultofmac