دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

گوشی های لومیا با نام تجاری مایکروسافت


microkia

اگر در جریان خرید برند نوکیا توسط مایکروسافت باشید! می دانید که نرم افزارهای شرکت نوکیا، حدود یک هفته ای هست که نامشان به microsoft mobile  , microsoft corporation تغییرکرده است!  

سایت evleaks ، که اکثرا اخبار معتبر و موثقی را برروی خروجی خود قرار می دهد ، در خبری دیگر و با انتشار جدولی ، از تعویض نام تجاری محصولات نوکیا به مایکروسافت گفته است.

در این خبر ، ، تغییر نام محصولات در بازه های زمانی ۱۸ ماه ، و ۱۰ ساله ذکر شده است! که فرصت ۱۸ ماهه برای این تغییر برند، برای محصولات لومیا خواهد بود و دیگر محصولات نوکیا  مثل نوکیا X به تدریج نامشان عوض خواهد شد! این تغییرنام ، به احتمال زیاد از آذر سال بعد شروع خواهد شد! البته محصولات جانبی نوکیا با همان برند نوکیا ادامه کار خواهند داد

این منبع خبری فقط از انتقال نام محصولات جدید این شرکت گفته است و محصولات قدیمی تر با همان نام نوکیا ادامه ی کار خواهند داد

محصولاتی مثل نوکیا آشا و نوکیا ایکس و نوکیا لومیا، همچنان با نام نوکیا ادامه ی کار خواهند داد ولی تحت پشتیبانی کامل شرکت مایکروسافت خواهند بود.

این تغییرنام به تدریج خواهد بود و در روز اول مدت ۱۸ ماهه ، اینکار انجام نخواهدشد، بلکه به تدریج و طی یک برنامه ریزی این تغییر انجام می شود و شامل محصولات جدید خواهد بود! احتمال اینکه لومیا ۹۳۰  اولین محصولی باشد که تغییر نام را در خود داشته باشد، زیاد است!

Nokia Care center ، همچنان با همان نام ادامه کارخواهند داد تا زمان تعویض ان طبق برنامه ی ریخته شده برسد!

همینطور nokia tune , connection pepole , the hands animation جزو دارایی های نوکیا باقی خواهد ماند ، زیرا در قرار داد مابین نوکیا و مایکروسافت ، این دارایی ها خریداری نشده اند

همچنین این فرد ، از تعهد مایکروسافت نسبت به شرکت هایی که نوکیا با ان ها قرارداد داشته خبر داده ، واینکه مایکروسافت همکاری خود را با ان ها ادامه خواهد داد!

باتوجه به این خبر ، درهمه ی قراردادهای بعدی مایکروسافت ، نام تجاری این شرکت برروی برگه ها خواهد امد و این تغییری در سیاست های قبلی ایجاد نخواهد کرد.

این سایت می افزاید : صفحاتی که برروی شبکه های اجتماعی به نام نوکیا قراردارد، با همان نام ادامه کارخواهند داد!

برای اطلاعات بیشتر درباره این انتقال به این سایت elveaks مراجعه کنید.