دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

چندین دلیل برای فروش بیشتر

به چند دلیل مردم ازشما خرید نمی­کنند:
دلایل زیربه شماکمک می­کنندتا استراتژی بازاریابی وفروش تجارت الکترونیکی خود را بازنگری کنید.

  • یکی ازعوامل عدم موفقیت در زمینۀ بازاریابی زمانی حاصل می­شودکه سایت قادربه ایجاد بستری امن وقابل اطنینان درهنگام سفارش خریداران نباشد.برای ایجاد چنین اطمینانی سایت می­تواند به خریداران این اطمینان رابدهد که همۀعملیات سفارش خرید ازطریق سرورهای امن انجام خواهدگرفت وبرای مشتری اطمینانی ایجادکند که کلیۀ اطلاعات از قبیل آدرس الکترونیکی واطلاعات شخصی افراد به صورت کاملاً محفوظ نگه داری شده وبه هیچ وجه فروخته نخواهدشد.

فروش بیشتر

   

  • چنانچه تبلیغات سایت از جذب بالایی برخوردارنباشد،یکی ازعوامل عدم جذب مشتریان پرداختن به بیان همۀ جزئیات خدمات بدون ذکرقابلیت­های اصلی محصولات وخدمات است.

همچنین به دلیل عدم وجود تیترهاویاخبرهای اصلی سایت قادربه جذب مشتریان نخواهدبود

  • یکی دیگراز عوامل مهم عدم جذب مشتریان وجودرضایت نامۀسایر مشتریان که ازخدمات و محصولات شما استفاده کرده­اند.همچنین نبودضمانت برای محصولات وخدمات است.

یکی دیگراز عوامل عدم موفقیت درامر بازاریابی عدم وجودسیستمی مناسب جهت ترقیب کاربران به بازدید مجدد از سایت است. توجه به وجود چنین سیستمی به این علت حائز اهمیت است که همۀافرادی که مایل به خریدجنس هستند،دردفعات اولی که ازهرسایت بازدید به عمل خواهندآورد هرگزجنسی راخریداری نخواهند نمود.در اصل هرچقدر تعداد دفعات بازدیدبیشترشودشانس ویا احتمال خرید نیز به میزان قابل ملاحظه­ای بالاخواهد رفت. مؤثرترین راه برای متمایل ساختن کاربران به بازدیدمجدد،امکان عضویت رایگان درخبرنامۀ الکترونیکی وب­سایت شما است.

  • عامل دیگر که در عدم موفقیت سایت نقش دارد،عدم آگاهی دادن به خریداران در مورد تجارت شماست.بدین معنا که چنانچه خریداران اطلاعات کافی درمورد  طرف مقابل خود که قرار است از آنها محصول را خریداری کند داشته باشند با اطمینان و اعتماد بیشتری در این راه گام بر می­دارند.در سایت خود صفحه­ای به نامدربارۀ ما شامل اطلاعاتی از قبیل تاریخچه بنگاه اقتصادی خود،کارمندان،اطلاعات تماس و… قرار دهید.
  • نبود راه­های متعدد جهت دریافت سفارش از طرف مشتریان از انواع روش­های پرداخت پول می­توان به کارت­های اعتباری، چک، پول نقد و فرم­های خاص الکترونیکی دیگر اشاره نمود. شما قادرید با گذاردن راه­های گرفتن سفارشات از طریق تلفن،آدرس پست الکترونیکی سایت،فکس،آدرس پستی و… زمینه را برای خریداران مساعد بسازید.
  • عاملی دیگر که در عدم پیشرفت امر بازاریابی نداشتن ساختار و ظاهر حرفه­ای وب سایت می­باشد. شما باید نام دامنۀ اختصاصی برای وب سایت خود داشته باشید که با تجارت شما مناسبت داشته باشد.ساختار طراحی صفحه بایستی به گونه­ای شکل گرفته باشد که بازدید کنندگان قادر به پیمایشی ساده و سریع در آن باشند و همچنین بایستی طراحی گرافیکی صفحات کاملاً مرتب با نوع فعالیت سایت باشد.
  • قبل از دادن چیزهای رایگان به مشتریان آنها باید تبلیغات شما را ببینند و سپس به صفحات دیگر سایت هدایت شوند.اگر سایت از قابلیت ارائۀ محولات رایگان در جهت متمایل ساختن بازدیدکنندگان به سایت استفاده می­کند،بایستی این محصولات یا در زیر تبلیغات سایت و یا در صفحات دیگر سایت واقع شوند.چنانچه لیستی از محصولات رایگان در بالای تبلیغات گذارده شود،بازدیدکنندگان هرگز به نبلیغات برای محصولاتی که جهت فروش هستند توجه نخواهد کرد.
  • سایت ما قادر به جذب مخاطبان هدف نیست. یکی از ساده­ترین راه­های موجود بررسی خریدهای انجام شده توسط مشتریان و بررسی علل توجه آنها به این محصولات است. اطلاعات بدست آمده در این زمینه به شما در اصلاح روش­های بازاریابی و نوع تبلیغات کمک خواهند کرد.
  • یکی از مهمترین عوامل شکست یک سایت نداشتن سیستمی منظم جهت بررسی سایت، تبلیغات آن و در نهایت  اصلاح آن است. فروشندگان زیادی هستند که هیچگاه  تبلیغات طراحی شدۀ خود را تغییر نمی­دهند.شما باید همواره وعیت تبلیغات سایت خود را کنترل و اصلاح کنید تا حداکثر میزان پاسخ از تبلیغات را بدست آورید.
  • هیچ ­اجباری راجهت خریدمحصولات خودبه بازدیدکنندگان القانکنید.ممکن است محصولات شما به دلیل کیفیت­های بالایی که دارند مورد توجه افراد زیادی قرار گیرند؛اما همین افراد به محض خوج از سایت به مرور زمان و به تعویق انداختن زمان خرید،محصولات شما را فراموش کنند.برای حل این مشکل به بازدیدکنندگان یک سری محصولات و امکانات رایگان و همچنین تخفیف بدهید و در ضمن برای هر تخفیف یک زمان پایان اعتبار در نظر بگیرید.