دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

محاسبه و ثبت فعالیت‌های ورزشی شما روی تلفن‌های هوشمند با Runkeeper

امروزه دنبال کردن فعالیت‌های ورزشی و ثبت آمار و رکوردها روی تلفن هوشمند تبدیل به یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های دارندگان این نوع تلفن‌ها شده است. تا جایی که شرکت‌های زیادی از جمله ال جی و سامسونگ انواع دستبندهای Activity Tracker خود را وارد بازار کرده‌اند و اپل نیز در پی عرضه ساعت هوشمند خود است که احتمالا iWatch نام خواهد گرفت و امکانات از قبیل اندازه گیری فعالیت‌های ورزشی و  جمع آوری اطلاعات مربوط به سلامتی را دارا خواهد بود.  

در این بین اپلیکیشن‌های مختلفی نیز هستند که تنها با یک تلفن هوشمند و بدون نیاز به یک دستبند یا ساعت هوشمند می‌توانند فعالیت‌های ورزشی شما را زیر نظر بگیرند و آمار آن را ثبت کنند. یکی از معروف‌ترین این اپلیکیشن‌ها Runkeeper است.

 

 

برای کار با Runkeeper نیاز به داشتن یک حساب کاربری در سایت آن دارید تا پس از نصب اپلیکیشن روی تلفن اندرودی یا آیفون خود توسط آن لاگین شوید و از امکانات آن بهره مند گردید.

Runkeeper در اکثر فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری و ... می‌توانند اطلاعاتی نظیر تعداد قدم‌ها در هنگام دویدن یا پیاده روی، سرعت دوچرخه سواری و  مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده در طول فعالیت و حتی میزان ارتفاعی که از سطح دریا در حین فعالیت خود بدست آورده‌اید یا از دست داده‌اید را توسط GPS داخلی گوشی محاسبه و ثبت کند.

این اطلاعات همگی در حساب کاربری شما ثبت می‌شود و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که بطور روزانه، هفتگی یا ماهانه آنها را ارزیابی کنید و ببینید تا چه حد به اهداف یا Goal هایی که در نظر داشتید نزدیک شده‌اید. همچنین در Runkeeper می‌توانید همانند یک شبکه اجتماعی دوستانتان را در کنار خود داشته باشید و آمارهای خود را با آنان مقایسه کنید که این خود می‌تواند باعث ایجاد انگیزه فعالیت بیشتر در شما شود.

 

 

Runkeeper علاوه بر امکاناتی که به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارد قابلیت‌هایی را نیز در ازای پرداخت مبلغی بصورت ماهانه یا سالانه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. امکاناتی نظیر گزارش و اشتراک گذاری زنده از فعالیت شما با دوستانتان. پس بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین امروز با نصب Runkeeper از قافله ورزشکاران دیجیتالی عقب نمانید.

آدرس وب سایت: Runkeeper.com

لینک دانلود Runkeeper برای iOS

لینک دانلود Runkeeper برای اندروید