دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

3مرورگر برای دانلود سریعتر در گوشی +دانلود

به گزارش دریچه خبر، اکثراً با خرید گوشی و تبلت‌های اندرویدی شاهد این خواهید بود که به روی آن تنها یک بروزر قرار دارد که آن هم کارآیی چندانی ندارد.

داشتن یک بروزر قدرتمند به روی گوشی و تبلت اندرویدی که بتواند جوابگوی سرچ‌های شما باشد یکی ضروریات است. در این گزارش به معروفی تعدای از بروزرها پرداخته‌ایم که در وبگردی کمک زیادی به شما خواهد کرد.  

Firefox

برنامه Firefox Browser for Android به شما این اجازه را می دهد که به صورت حرفه ای شروع به وب گردی کنید. همچنین می توان مرورگر فوق را یکی از امن ترین مرورگر ها دانست. این برنامه دارای روش های مختلفی برای برقراری امنیت در اینترنت است.

بسته
از ویژگی های این برنامه می توان به سرعت بالا (دسترسی سریع به مرورگر، فهرست و جستجو سریع آدرس ها)، حافظه هوشمند (باز کردن و ذخیره کردن سایت های مورد علاقه شما و جستجوی هوشمند آنها)، امنیت (با این مرورگر می توانید با خیال آسوده در فضای مجازی به گشت و گذار بپردازید، همچنین برای باز کردن سایت های بانکی و … می توانید حالت شخصی و امنیتی را انتخاب کنید) است.
بسته
دانلود
بسته

Mobile Classic


Mobile Classic از سری مرورگرهای Opera برای اندروید است. Opera یکی از بهترین و محبوب ترین مروگر ها برای تمامی گوشی ها است. این مرورگر که یکی از پر بازدیدترین برنامه ها در مارکت است تمامی صفحات سایت ها را به طور کامل برای شما باز می کند.
بسته
از بهترین و مهم ترین ویژگی این مرورگر محبوب می توان به دانلود منیجر آن اشاره نمود. توسط این دانلود منیجر شما می توانید با سرعت بالا شروع به دانلود فیلم یا موزیک مورد علاقه خود نمایید. حتی می توانید دانلود ها را متوقف و در ساعت دیگر ادامه دهید. مرورگر فوق به طور کامل بر روی تبلت ها سازگار و هماهنگ است. Opera Mobile Classic هر آنچه که شما از یک مرورگر احتیاج دارید را برای شما فراهم می کند.
بسته
دانلود

بسته
UC Browser

UC Browser یکی از بهترین و سریعترین مرورگر ها برای  گوشی های اندرویدی است. سازگار بودن پیکربندی برنامه با تنظیمات گوناگون، این امکان را فراهم می کند که مرورگر را بر اساس دیدگاه خود و بر حسب اتصالات مختلف شبکه، تنظیم کنید.
بسته

این برنامه داده ها را فشرده کرده  و در نتیجه سرعت بارگزاری صفحات سریعتر می شود. امکان به اشتراک گذاری آنچه که علاقه دارید در فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس با یک دکمه ، امکان دادن دستورات صوتی به برنامه، لمس چندانگشتی، ارایه پیشنهادات در صورت تایپ در نوار جستجو و حالت شب برای کار در جاهای تاریک، از ویژگی های برنامه است.