دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

پرواز کرد عاقبت

ماهی که شوری دریا برای نمک گیر کردنش کافی نبود !

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار  

ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍهیم ﺑﺎشیم ولی یادمان باشد که

ﺁﺧﺮﺵ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﻄﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﯼ ﺭﻭﯼ سنگ ﻣﺮﻣﺮ ﯾﮏ ﻣﺘﺮﯼ ﺧﻮﺍهیم ﺷﺪ !

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

اگه از کیفیت کسی که روش زوم کردیم راضی نیستیم

قبل از متاسف شدن واسه اون یه کوچولو هم به فکر ارتقای لنزهای خودمون باشیم !

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

خستگی را زندگی کرده ام

می خواهم کمی هم زندگی را خسته کنم !

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

کاش باشی و بتوان شامه پر کرد از بوی تو

ای شب بوی شب های بی بوی من

کجایی ای منِ من ؟

کجایی ای من ؟ تا جانی دوباره بخشی این من را …

بی تو این من تهی است ، هیچ است و پوچ

با تو این من ، من است

آری با تو ای مادرم …

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

تفنگ توی دست فقط یه وسیله س

این قلبای سنگی هستن که آدمارو میکشن !

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

روی هرکی دست گذاشتیم

رومون پا گذاشت !

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

ﺍﮔﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺗﻪ ﮐﺸﯿﺪ ﺑﺸﯿﻦ ﺑﺎ ﺗﻪ ﺩﯾﮕﺶ ﺣﺎﻝ ﮐﻦ !

ﻫﯽ ﻧﺸﯿﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ آﺧﺮﺵ ﺭﺳﯿﺪﻡ

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

اگر من بزرگ نمی شدم ، پدربزرگ هنوز زنده بود

اگر من بزرگ نمی شدم ، موهای مادرم سفید نمیشد

اگر من بزرگ نمی شدم ، مادربزرگ در ایوان خانه باز می خندید

اگر من بزرگ نمی شدم ، تنهایی معنایش همان تنها بودن در اتاقم بود

اگر من بزرگ نمی شدم ، غروب جمعه برایم دلگیر نبود

اگر من بزرگ نمی شدم ، هیچوقت نمی دیدمت و دلم برایت تنگ نمیشد

ای کاش من همیشه کودک می ماندم

چقدر گران تمام شد بزرگ شدن من …

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

بدترین چیز اینه که محبت مادرو با “هان” و “چیه ؟” جواب بدی

ولی زنگ یه غریبه رو با “جانم !”

متاسفم برای بعضیا …

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

یادمون باشه که ھمیشه

خواستنی داشتنی نیست ‏!‏

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

هیچوقت به ناحق پا روی کسی نزارین

یادتون باشه دست زمونه پای خیلیارو قطع میکنه !

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

گاهی لبهای خندان

بیشتر از چشم های گریان درد می کشند !

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار

از اینایی که هرچقد دلشونو میشکونین

و ناراحتشون میکنین ولی هیچی نمیگن خیلی بترسین …

یه روز بی سر و صدا میرن و شما میمونین و حسرت و یه دنیا پشیمونی !

استاتوس های شاخ و سنگین تیکه دار