دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی
دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

دنیای مجازی و گفتگوی زنده ی اواکس

برنامه ی چت و اخبار تکنولوژی

iOS 8 معرفی شد

سرانجام کنفرانس توسعه دهندگان اپل برگزار شد و در آن نسخه های جدید سیستم عامل‌های iOS و OS x به کاربران معرفی شد.

قابلیت‌های جدید iOS 8

 

-          Healthkit and Health

اپل برنامه سلامتی خود را تکمیل‌تر نموده. شما در این برنامه اطلاعات شخصی خود را وارد می‌کنید و پزشکانی از کلینیک مایو همیشه شما را تحت نظر خواهند داشت.

   

قابلیت ویرایش عکس

با این قابلیت می‌توانید به صورت مستقیم عکس‌های خود را ویرایش کنید. این قابلیت حتی هنگامی‌که می‌خواهید عکس‌ها را به اشتراک بگذارید و یا آن‌ها را به وسیله Airdrop به دستگاه دیگر منتقل کنید در دسترس است.

 

جستجوگر قوی‌تر

با جستجو گر جدید می‌توانید بین برنامه‌ها، اخبارها، موزیک‌ها و هر آنچه که در ایتیونز موجود است موارد دلخواهتان را بیابید.

 

QuickType

قابلیت جدیدی در کیبورد مجازی که تایپ را سریع‌تر می‌کند. البته این قابلیت چندان جدید نیست اما می‌تواند بسیار کارآمد باشد این قابلیت می‌تواند کلمه مورد نظر شما را حدس بزند.

Group messaging

در imessage می‌توانید گروه داشته باشید و یا کلیپ‌های صوتی و تصویری را ارسال کنید (این قابلیت‌ها پیش از این در نرم افزارهایی مثل وایبر وجود داشت)

iCloud Drive

شما می‌توانید فایل‌های خود را در iCloud Drive آپلود کنید و همیشه آن‌ها را در دسترس داشته باشد.

 

به روز رسانی Siri

دستیار صوتی اپل به روز رسانی شده است و از این پس بدون لمس گوشی می‌توانید آن‌را فراخوانی کنید. این دستیار صوتی از این پس از Shazam نیز پشتیبانی می‌کند

  •  
  • که سال گذشته در گوشی 5S به کار گرفته شد و از آن برای تشخیص اثر انگشت استفاده می‌شد محدودیت‌هایی برای توسعه دهندگان داشت که اکنون این محدودیت‌ها برداشته شده است.

قابلیت‌های جدید Notifications

 نوار Notifications قابلیت‌های جدیدی پیدا کرده است از جمله اینکه می‌توانید با باز کردن این نوار به صورت مستقیم به پیغام‌ها پاسخ دهید

Family Sharing

با این قابلیت می‌توانید تصاویر و محتوای گوشی را با افراد خانواده خود به اشتراک بگذارید.

 

این تنها گوشه ای از قابلیت‌های جدید سیستم عامل ios8 است. در روز های آینده با بررسی کامل و جامعی از نسخه 8 این سیستم عامل همراه شما خواهیم بود.